• Fitness hold
Fitness Vordingborg - Les Mills Body Flow

BODYFLOW (LES MILLS)

Flow forener øvelser fra Yoga, pilates og Tai Chi-øvelserne foregår til musik.
Holdet er for dig der ønsker at øge kropsbevidstheden, styrke krop og sind, reducere stress samt løsne op for spændinger.
Holdet er bygget op omkring øvelser for smidighed, balance og styrke. Der er fokus på åndedræt, indre ro og harmoni.
HOLDPLAN / TILMELD

Les Mills Bodypump hold - Vordingborg

BODYPUMP (LES MILLS)

Effektiv styrketræning hvor man som deltager på 60 min. kommer hele kroppen igennem ved brug af bar/vægte samt stepbænk. Der er tale om et godt alternativ til de som ønsker at styrketræne, men som ikke finder motivation ved at træne på egen hånd med centerets håndvægte eller træningsmaskiner. Samtidig er det et godt supplement til kredsløbs-/konditionstræning. Der er fokus på anvendelse af de rette teknikker ved de forskellige øvelser, tempoet er varlerende, der arbejdes med mange gentagelser (repetitioner) og skiftende øvelser.
HOLDPLAN / TILMELD

Vordingborg fitness hold - Corefit mave og ryg

COREFIT

Dynamisk coretræning, der fokuserer på din core-muskulatur (mave og ryg) og de muskler der forbinder over- og underkrop (hofte/balder). Et kort og intenst træningspas, hvor hele kroppen bliver stærkere, og risikoen for skader mindskes. Et godt supplement til andre træningsformer. Der er ingen løb eller hop, og alle kan deltage uanset niveau.
HOLDPLAN / TILMELD

Vordingborg fitness hold - Cykling

BIKE LIGHT / INTRO

For dig der er ny på cykel, ikke har cyklet så længe, eller ikke har mod på at en hel time.  Timen varer 45 min. inkl. opvarmning og nedkøling.
HOLDPLAN / TILMELD

Vordingborg fitness hold - Cykling

FORMIDDAGSBIKE

For den rutinerede cyklist. Timen varer 60 minutter inkl. opvarming, kørsel og cool down. Her kan du forvente både længere, hårdere og hurtigere bakker og intervaller.

(Er du ny, og men har kun mulighed for at komme på dette hold, må og kan du sagtens være med, informer dog altid instruktører herom)

HOLDPLAN / TILMELD

Vordingborg fitness hold - Cykling

GODMORGENBIKE

For de morgenfriske. Vi kører niveau ny/let øvet på 45 minutter

HOLDPLAN / TILMELD

Vordingborg fitness hold - Cykling

BIKE LET ØVEDE/ØVEDE

Vil du udfordres mere end på Bike light , så prøv 60 min. inkl. opvarmning , kørsel og cool down.

1-4 minutters stående intervaller og 20-40 sekunders tempointervaller.

(Er du ny, og men har kun mulighed for at komme på dette hold, må og kan du sagtens være med, informer dog altid instruktører herom)

HOLDPLAN / TILMELD

BOKSNING

Boksning er for dig der gerne vil prøve kræfter med en kombination af cardio, cirkel og boksetræning. Vi starter med cirka 20 min opvarmning i form af fx. sjippetov, maveøvelser, løb, hop, cirkeltræning m.v. Derefter tager vi fat i sandsækkene og plethandsker, og der sparres 2 og 2-du lære teknikker og får samtidig.
HOLDPLAN / TILMELD

Jumping fitness hold i vordingborg fitness center

JUMPING FITNESS

Jump Fitness er en sjov og anderledes form for træning, og foregår i et tempo hvor der tages hensyn til knæ, dårlige led m.v.
Der trænes på små trampoliner.
HOLDPLAN / TILMELD

kropstoningshold

MBL (Mave, Balle, Lår)

Kropstoning er en helkropstræning med brug af fx bolde, elastikker, vægtskiver m.m.
Holdet varer 1 time inkl opvarmning og er for (næsten) alle -øvet som ny, da øvelserne kan tilpasses den enkeltes niveau.
HOLDPLAN / TILMELD

Vordingborg fitness - Max Fit

MAXFIT

MaxFit er et hold for dig der gerne vil kombinere konditions-, udholdenheds- og styrketræning. Vi får i den grad pulsen helt op at ringe i form af masser af styrkeøvelser kombineret med kredsløbstræning. Alle muskelgrupper påvirkes i denne time og kroppen presses til det yderste. Det er her du kommer ud af din komfortzone. MaxFit er for dig der ønsker at se, mærke og opnå hurtige og gode resultater.
HOLDPLAN / TILMELD

Vordingborg fitness - Yoga hold

YOGA

Yoga betyder at ”forbinde” eller at ”forene”, og formålet med træningen er at skabe balance og ”flow” i og mellem krop og sind.

På yogaholdet forenes åndedræt og bevægelse i en serie af øvelser, som giver smidighed, styrke og balance.

Yoga skaber indre ro og giver overskud, alt imens din kropsbevidsthed og kropsholdning forbedres. Desuden kan du med yoga komme af med gammel stivhed og ømhed i kroppen.

I Yoga udspænder og strækker du de forkortede muskler og giver styrke til de svage. Vi arbejder med alle muskler i kroppen lige fra lår og ryg til bækkenbund og fødder, og gennem yogaen bliver du opmærksom på din krops styrker og begrænsninger.

HOLDPLAN / TILMELD

Vordingborg fitness - Yoga hold

HATHA YOGA

Hatha yoga er yogaens grundstamme. På sanskrit betyder HA=sol og THA=måne.

Hatha yoga forener, balancerer, giver ro i sindet og velvære i kroppen.

Denne yogaklasse er for dig der ønsker at arbejde med din smidighed, balance, styrke og kropsbevidsthed. Klassen bliver afsluttet med en dybdegående afspænding-savasana.

Tempoet er roligt og alle kan være med uanset tidligere erfaring med yoga

HOLDPLAN / TILMELD

Vordingborg fitness - Yoga hold

YIN YOGA

Yin yoga er en yogaform hvor du arbejder med dit bindevæv. Du er i stillingen i længere tid, end du kender det fra fx hatha yoga. Bindevævet er det væv der forbinder alt væv i kroppen, og det indeholder flere nervetråde end muskler.

Når du er i stillingerne i længere tid og får strukket bindevævet, vil det have betydning i hele kroppen. En ømhed eller smerte et sted i kroppen, kan sagtens stamme fra et helt andet sted, fra fx arvæv efter en operation eller stressspændinger.

De lange, blide og nærende stillinger vil bringe flow i din krop, samtidig med at du får mulighed for ar skabe en indre ro og meditativ tilstand.

HOLDPLAN / TILMELD

Vordingborg zumba fitness hold

ZUMBA

Zumba er for ALLE og du behøver ikke kunne danse. Zumba er effektivt til både vægttab og toning af kroppen. Samtidig er det sjovt, mens du får pulsen op og sved på panden, effektiv kropstræning med glad musik og masser af energi.
HOLDPLAN / TILMELD

Vordingborg zumba fitness hold

ZUMBA GOLD (Senior/mere stille form)

Holdet har samme gode stemning og musik som Zumba® men med simplere trin og et moderat tempo. Det er ideelt for dig som gerne vil danse og have sved på panden, men ønsker et niveau hvor sværhedsgraden er reduceret i forhold til en normal Zumba® time.
HOLDPLAN / TILMELD

BLIV MEDLEM

SE ALLE PRISER